Sidor

söndag 22 december 2013

Tvillingpyjamasar med annorlunda märklapp

Dessa små pyjamasar har jag sytt till en kompis som blivit moster till små tvillingar som skulle få dem i julklapp. Hoppas att de passade! De är sydda i min sista snutt limegröna flodhästar, och har olika färg på detaljerna. Istället för att sy i en märklapp gjorde jag ett litet tryck med Cameon med en fågel som jag ritat i Illustrator. Inga lappar som skaver i nacken med andra ord.


Märklappen i nacken. Den vita pyjamasen har ett vitt tryck.

Samtliga projekt som slutfördes den kvällen. Byxorna har ett eget inlägg, och flygplatsmössan finns med här.



1 kommentar:

  1. Anna-Karin #zazliisyr18 november 2015 kl. 10:02

    Hej!

    Jag tror att det är dessa två pyjamasar jag köpte på barnloppis en i Vbg. De var oanvända och i toppskick. Vill bara tala om att de är mina och dotterns bästa pyjamasar ❤ Hon är 10 månader och gar egentligen storlek 74, men tack vare att du satte på lite extra lång mudd kan hon ha dom än. Och från en sy kollega till en annan kan jag säga att de är mycket välsydda. Du är jätteduktig! Roligt �� Kram!!!

    SvaraRadera